Decizia Directorului executiv CJP Neamț nr. 418/03.10.2024 privind actualizarea membrilor si alegerea presedintelui Comisiei paritare la nivelul CJP Neamt
1.Cod etic/deontologic/conduită
Raportul privind respectarea normelor de conduită profesională a funcționarilor publici din cadrul CJP NEAMȚ pentru anul 2023
Decizia de constituire a Comisie Paritare – iunie 2022
2. Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 privind unele măsuri referitoare la bunurile primite cu titlu gratuit cu prilejul unor acţiuni de protocol în exercitarea mandatului sau a funcţiei şi destinaţia acestora;
Rapoarte privind activitatea Comisiei de evaluare și inventariere a bunurilor primate cu titlul gratuit cu prilejul unor acțiuni de protocol în exercitarea mandatului sau a funcției la nivelul CJP Neamț
Raport comisie bunuri primite cu titlu gratuit an 2023
3. Mecanismul de raportare a încălcărilor legii;
Avertizori în interes public
Potrivit Legii nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public, Casa Județeană de Pensii Neamț instituie canale interne de raportare pentru persoanele care efectuează raportări privind încălcări ale legii (persoane denumite avertizori în interes public), având la dispoziție următoarele modalități:
– în scris, pe suport hârtie (transmisă prin poștă) la adresa sediului CJP Neamț, din Municipiul Piatra Neamț, Strada Calistrat Hogaș, nr. 24, Județul Neamț
– în format electronic (poștă electronică), prin transmiterea raportării la adresa de e-mail mru.neamt@cnpp.ro;
– prin intermediul liniei telefonice: 0233/214501-int. 116, (NOTĂ: În cazul în care avertizorul în interes public nu îşi exprimă consimţământul pentru transcrierea conversaţiei, acesta este îndrumat să raporteze în scris, pe suport hârtie, persoanei desemnate, sau în format electronic, la adresă de poştă electronică mru.neamt@cnpp.ro);
– prin întâlnire față în față, la cererea avertizorului în interes public (la sediul CJP Neamț, din Municipiul Piatra Neamț, Strada Calistrat Hogaș nr. 24, Județ Neamț).
Începând cu luna ianuarie 2024 doamna Aldea Elena-Emanuela, inspector în cadrul Compartimentului Resurse Umane este desemnată persoană responsabilă cu atribuțiile prevăzute de art. 10, alin (1), lit. c) din Legea nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public.
Formular de raportare
4. Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională; –
Martie 2022 – Declarația privind asumarea agendei de integritate organizatională
5. Planul de integritate al instituţiei și Stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA şi în Planul de integritate;
6. Situaţia incidentelor de integritate și măsurile adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului;
Raport anual 2023 evaluarea incidentelor de integritate
Raport anual 2022 evaluarea incidentelor de integritate
7. Studii/Cercetări/Ghiduri/Materiale informative relevante.
Rapoarte privind implementarea dispozițiilor Legii nr.52/2003
Anul 2023
Rapoarte de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
Rapoarte privind activitatea desfăşurată de Casa Judeţeană de Pensii Neamț: